דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה חשוב לדעת לפני התקנת שערים וגדרות? 

מאת    [ 11/11/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 1434 פעמים ]

יש לכם בית פרטי? התקנתם דשא ועצי פרי ירוקים אבל אין לכם שער או גדר? אין אחד שלא מפנטז על בית פרטי אבל רק מחצית מנצלים כפי שניתן באמת את היתרון הגדול הטמון בבית עם חצר. שהרי אין דבר טוב יותר מבית עם גינה ועם גדרות שמגנים עלינו וגם נותנים תוספת יפה ועיצובית לבית.

גדרות ושערים מציירים בצורה סמלית לכל אחד מאיתנו את המעבר אשר יוצר הפרדה בין השטח שלנו אל המרחב של הציבור, בנוסף לאמירה זו בימים אלו גדרות ושערים הם כחלק בלתי נפרד מהשפה העיצובית של הבית אשר הם חלק ממנו, על ידי בחירה מקצועית ומתאימה של גדרות הבית והכניסה- אפשר להעניק לבניין מראה יוקרתי.

כמה עולה שער או גדר? על מה צריך לשים לב שרוצים להוסיף גדרות ושערים? אילו מוצרים הם הטובים ביותר? כמה טיפים לבחירת מוצרים איכותיים במאמר שלפניכם.

מתכננים- הדבר הראשון הוא מהו יהיה גובהה של הגדר, ההיקף שלה והשטח עליו תיבנה על מנת למנוע מכם קנסות והיטלים. חשוב לבדוק מול הרשות המקומית מהם הרישיונות שלכם בשטח וגם לבדוק לגבי סוג וגובה הגדר אותה אתם רוצים להתקין.

כמה זה עולה? היום תוכלו ליהנות ממגוון עצום של גדרות ושערים: מוצרים העשויים פלסטיק, גדר במבוק, מתכת מאלומיניום וגם מעץ. ברזל ופלדה עולים יותר ממוצרים העשויים מעץ ושערים ממתכות כמו אלומיניום לרוב זולים יותר מכאלה המורכבים ממתכת או עץ. שווה לקנות מוצרים עם חומרים טובים שישרתו אתם לשנים רבות ואם התקציב מאפשר אז גם עם עיטורים מיוחדים.

בחירת גדרות לגינה- הילדים מסתובבים בגינה? יש לכם חיות מחמד? יש אנשים עם מוגבלויות בבית? כדאי לחשוב על כל האפשריות וזאת בכדי שתוכלו להתאים את הגדר ואת השער לכל בני המשפחה. איכות זה הכי טוב- עדיף לשלם קצת יותר ולקבל מוצר טוב שיחזיק למשך זמן רב.

הזמנת בעלי מקצוע זאת לא משימה פשוטה היות ויש המון אנשי מקצוע המציעים את שירותיהם. בכדי לעשות בחירה נכונה בקשו לראות עבודות קודמות, קראו כמה שיותר ביקורות ואת ההצעה עם הפרטים יש לקבל בהסכם מסודר. בנוסף כדאי לקחת כמה הצעות מחיר ולבדוק את ההבדלים ביניהם, עם בדיקה מקיפה אפשר לחסוך כסף רב.

מחפשים גדר? עוד לפני שמזמינים שערים וגדרות כדאי לבדוק לגבי עיצובים מיוחדים ומנגנונים מכניים וחשמליים, גדרות ושערים שומרים על הבית אבל לא רק, הם גם חלק מעיצוב הבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב